Burn birdy burn

Satans flygfä! Där låg man och sussade som bäst när det helt plötsligt började skrika ifrån murstocken. Upp for jag i mitt zombietillstånd och undrade vart jag var, vad det var för jävla ljussken som förblindade mina ögon och hur tältpinnen i kalsongerna hade kommit dit. Efter att ha stirrat chockat in i väggen en stund började mitt medvetande komma så sakteliga och jag insåg att en kaja eller liknande förmodligen bygger bo i en av kanalerna i skorstenen. Försökte somna om men det gick inte i det oväsendet eller solens enormt starka sken. Min skönhetssömn är förstörd!

Så här sitter jag nu och smider dödsplaner åt fågeluslingen. Hungrig är jag också.. kanske skulle höja pelletsbrännaren till absurd hög nivå och grilla fågeluslingen och sen lägga den på en toast. Börjar med kaffe och tar det därifrån. Känner mig som rena pensionären idag för att jag varit uppe sen 09 på en lördag. Snart blir jag väl sån att jag vaknar kl 04 på natten och går ut och ställer mig vid postlådan och skäller ut tidningsbudet när han/hon är 5 minuter sen. Fast jag vaknade ju inte av fri vilja så jag ska kanske inte ska måla fan på väggen än.

Insomniac

Kommentarer
Postat av: Helen

Nu ska du inte vara taskig mot den stackars pippin! Det är väl alltid trevligt med nya husdjur? ;-) Själv har jag en gigantisk spindel som hänger uppe i taket. Då jag har 3 meter högt i tak har jag inte lyckats komma åt den ännu - måste ta fram den stora stegen...MOHAHAHAHAHA!



Låter som om du behöver investera i rullgardin/persienn. Jag måste alltid har mörkt när jag ska sova. Olyckligtvis så sjunger min träpersienn i sovrummet på sista versen - måste snart åtgärda detta problem.



Hmmm...skulle ha ätit frukost omkring 7.30-snåret, men det blev liksom inte av... Får väl äta lite brunch nu istället! :-)

2009-04-04 @ 11:21:43
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0