Checkat swingen

Då är livet på topp igen. Känner mig bara aningen sliten men där är väl ganska väntat. Har varit uppe en sväng på Hökensås golfbana med de andra bakfulla grabbarna och slagit några hinkar på driving rangen. Ja vi har då inte fysiskt slagit hinkarna utan bollarna som låg i dem. Detta har dock justerat ryggen och bollarna gick heller inte dit jag ville (som vanligt) så en hel del fula ord kunde höras i det gröna landskapet. Men skoj var det och frisk luft var inte fel.

Nu ska jag se om jag har något ätbart hemma och sen blir det filmkväll här. Tror vi ska glo på RocknRolla och göra ett tappert försök att äta upp krebusen som blev över igår. Undrar om man ska ta sig en öl till detta?


Fore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0