Down the drain

Då har man varit duktig och betalat månadens räkningar. Känns dock alltid lika surt efteråt när man ser den lilla pengahög som är kvar på kontot och man inser att man måste leva i misär på kattmat och fiskbullar tills nästa löning. Kanske inte skulle vara riktigt så illa om jag drog in på kröken men man måste ju prioritera här i livet. Just nu prioriteras krogbesök så en viss söt bartenderbrutta kan fortsätta häva i mig massa drinkar. Hoppas bara jag kan sluta innan jag når ett apstadie där jag likt en amöba krälar omkring på golvet för enbart kunna säga "garfbarburbel" eller något i den stilen. Ja den som lever får se.

Har förövrigt roat mig denna kväll med att rengöra spisen. Vet inte riktigt varför för jag hade tänkt att stryka ett plagg eller två men detta var väl på något sätt roligare. Spisen blev fin iaf och är redo att bli misshandlad igen. Skrubbandet gjordes till tonerna av en fin 90-talare, Alice in Chains skiva Dirt. Fin klassiker det där. Lyssna på låten Would vett' ja!

I am the astro creep


Kommentarer
Postat av: Ida

Betalade mina igår - lika bra att få det gjort, medan det finns pengar kvar på kontot ;) Nu kan jag bara spendera!!! :D

Spisen skulle kunna behöva lite kärlek hos mig med, dock används den väldigt sällan. Kan ju inte bli speciellt skitig av att koka ägg?

2009-04-29 @ 03:15:03
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Helen

God morgon i solskenet... :-) Hoppas att allt är bra med herr Labbas! Även jag satt och betalade uschliga räkningar igår kväll - totalbeloppet tycks alltid bli betydligt högre än vad jag räknat med. Ha det! :-)

2009-04-29 @ 07:07:13
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Petter

Underbara underbara band. Underbara låt. Det var ett tag sedan - tack!

2009-05-01 @ 20:23:26
URL: http://pettersandstrom.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0