God morgon, god morgon!

Labbas i ottan här! Kanske mer förmiddag förresten... på gränsen till lunch... skit samma. Jag är inte det minsta bakis iaf. Duktigt va? Köpte en nattpizza som jag svullade i mig så den sög nog upp alkoholen i kroppen fint. Jag undrar dock vad Hades gjorde igår. Han ligger kvar i sängen och glor surt och skäller på mig så fort jag går förbi och tittar till honom. Grannkatten kanske hade fest?



Gårdagen hos syster var trevlig och mången öl slank ned till ljudet av dödsmetall. Den musik är dock inte riktigt min kopp med the. Alltså jag lyssnar ju råball musik men det där har jag lite svårt för. Speciellt när man partar till det lite så är det lite tungt att ha i bakgrunden. Då är Monster Magnet betydligt svängigare. Är det någon som har adressen till hotellet i videon? Jag vill åka dit.



Solen skiner ute och kaffet rinner just ned och sprider sin härliga arom i huset. Men ut i solen kan jag inte springa, har lite att fixa med inomhus först. Upptäckte igår att frysen stått lite lite öppen under en tid och då frostat igen totalt. Den avfrostades igår och nu tänkte jag rengöra den då det säkert inte har gjorts sedan barna Hedenhös bodde här.



När frullen är uppäten och frysen fixad får det bli lite strykning. Sen kanske jag kan göra något roligt. Tvinga till mig fika hos någon låter som en plan. Den som lever får se. Hej så länge!


Talking to myself all the way to station

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0