Guling guling, kom du lilla fuling

Ja jävlar, då är man hemma igen. Vi hamnade uppe på berget och hade påskmiddag och har nyss kommit hem. Full som en alika är jag (jag måste konstant sudda och korrigera mina felstavningar). Gissningsvis kommer jag att dö om jag somnar nu men det är sånt man får ta. Finfin påskmat svängde vi ihop. Tog ett par bilder innan batteriet i kameran dog som jag ska visa sen, inte just nu för jag hittar inte kameran. Skit samma. Nu ska tanden borstas och sen försöka sova. Ska dock ta och dricka en 10 liter vatten först för att försöka motverka baksmällan.

Senare idag ska vi se bakfyllefilm här och äta upp den krebus vi inte lyckades konsumera under natten. Blir förmodligen med en del sprit igen så nu jävlar ska levern få jobba.

Vi har supit i Kenneth Ålborgs goda anda ikväll/natt. Vet ni inte vem denna fina människa är? Kolla här:


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha då antar jag att fika är off the agenda today herrn.

2009-04-10 @ 11:00:41
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0