Kungen har ordet

Idag blev jag attackerad av en snubbe på stan som ville prata om läkare utan gränser. Lite otäckt då jag tycker det är bra om läkare har gränser och inte experimenterar hej vilt. Tänk om läkare finge löpa amok som de ville, en sådan skrämmande värld det skulle vara. Hemska experiment och annat äckligt. Eller har jag missuppfattat något nu igen?

En annan pojkvasker försökte proppa på mig el trots att jag ihärdigt talade om att jag redan hade el hemma. Inte fan gav han sig i första taget heller så det började nästan rycka i knytnäven. Dock kallade han mig Kungen så nåt rätt gjorde han iaf.

Annars har det varit en hel del Depeche Mode idag. Man kunde höra dem spelas både här och var och jag var duktig och köpte nya cd'n. Den poppas för fullt just nu i bakgrunden. Ska dock lyssna igenom den ett par gånger innan jag uttalar mig om den. Men helt fyskam låter det inte. En musiktidning med en maffig DM intervju inhandlades okcså. Man måste börja ladda inför Arvikafestivalen nu. Hoppas bara jag kommer iväg dit.

I övrigt tänker jag inte göra ett jota mer idag. Är helt slut av någon konstig anledning. Kanske har drabbats av något otäckt virus som tär i kroppen. Antagligen blivit smygsmittad av någon läkare som inte har några gränser.

I'm in chains


Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm... jag lär nog betala elräkningen istället jag... så jag HAR el hemma ;)

Må så grankott...

2009-04-22 @ 23:50:28
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0