Lördag

Då jag kom upp så fasligt tidigt idag packade jag bilen full med mina sommardäck och for iväg till Skövde. En mack där att har extraöppet under helgen för byte av däck. När jag kom dit var det bara 3 bilar framför mig så det var ingen farlig kö. Dock blev såklart problem när min bil skulle upp på rampen. Den är så låg att den började skrapa i skyddskanterna, men det vara bara att skrapa på och se glad ut. Nästa problem var att det inte finns så många bra ställen under bilen som är gjorda för att kunna lyfta upp den i. Men det löste sig tillslut och nu är 18-tummarna äntligen på igen. Nu kan man återigen köra som en biltjuv!

Åkte hem till mor och far efteråt och tvättade skönheten. Sen satt jag och grät en stund när jag såg stenskotten på motorhuven (lipandet här är bara på skoj, män fäller inga tårar för något). Min fina bil. Varför ska jag alltid ligga så nära framförvarande bilar? Det vet jag ju iofs, de kör så satans sakta och jag kör om! Stenskott på bilar är tusenfalt värre än lite celluliter på tjejer! Se, där var jag väl snäll?

Har sett den feta kajan som väckte mig imorse också. Den satt och solade på taket. Så nu är frågan om jag ska köpa ett luftgevär eller pumphagel. Om någon har en hagelsprakare så kan jag tänka mig att stå på torget vid 18 och se lite skum ut vid snabb affär!

Nu ska jag byta sängkläder och sen hoppa in i duchen. Ska snart tillbaka till päronen för att få lite mat och sen tänker jag nog ge mig ut i stans vilda partyliv och ragga på allt som har två ben och bröst.

Köszönöm

Kommentarer
Postat av: Helen

"Stenskott på bilar är tusenfalt värre än lite celluliter på tjejer!" Jag kommer att lägga detta citat VÄL på minnet - kanske kommer att behöva använda mig av det någon gång! ;-)



Tycker nog allt att du ska vara liiiiite mer nogräknad än "allt som har två ben och bröst". Överviktiga män kan utveckla ordentliga tuttar - och du planerar väl inte att släpa hem en SÅDAN till din nybäddade säng?!? ;-D

2009-04-04 @ 18:23:14
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0