Mannen bakom sminket

Då har tidpunkten infunnit sig igen när jag borde tänka på att snutta kudde. Ska snart göra det också men förmodligen blir jag fast i något så rinner det väg en halvtimma till. Inte konstigt jag har såna problem med att gå upp på mornarna. Första april är det idag också och den första i varje månad är den dag jag byter tandborste. Där fick ni något att skriva i blocket för värdelöst vetande. Snällt va?

Jag är helt säker på att många av er där ute sitter och funderar på hur Marilyn Manson egentligen ser ut under allt smink och med ögonbryn. Tänkte ge er en hint om detta i följande video, Gave up med Nine inch nails från EP'n Broken. Pojkspolingen Manson, ja han vara bara runt 20 år här, gästspelar på gitarr. Känner ni igen honom?

Antichrist bloggstar


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

han vart ju tvålfaber herr Manso men Trent is da natural beauty!

2009-04-02 @ 10:40:19
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0