Pain and suffering

Känner mig fortfarnade ganska mör och hasar omkring som ringaren i Notre Dame, men jag tar det som ett tecken på att massagen tog. Hade det inte känts hade jag förmodligen gått och varit sur för det och tyckt att jag kastat pengarna sjön. Hmm... jag har alltså betalat för smärta... GÖTT!

Klockan rinner iväg och veckan sista arbetsdag närmar sig innan det blir lite långhelg. Får se vad som kan tänkas hända under denna ledighet. Ryktas om herrmiddag här imorgon så det är bäst att fylla på spritförrådet. För påsken i övrigt är inget bestämt men nåt jävla ägg ska jag väl kunna trycka i mig.

Nä, dax att slagga. Vad sägs om lite skön avslappningsmusik med den alltid lika underbara Tori Amos (ingen annan kan jucka som hon vid ett piano) innan ögonlocken rasar ihop? Här kommer låten Winter...

A.D.I.D.A.S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0