Tjacka nya uv-hämmare?

Funderar på om man ska kosta på sig ett par nya solbrillor i år. De jag har är ju hela två år gamla, de måste ju falla sönder snart av ålderdom. Om inte annat är det alltid kul att köpa nya saker, pryltokig som jag är.

När man pratar om solbrillor så kan jag inte undvika att tänka på Mr Shades, Bono ifrån U2. Undrar hur många par brillor han har egentligen. Han kanske kan skänka mig några par.... bäst jag tar och ringer honom och frågar. Ni kan lyssna på The fly med U2 så länge. Hmm... kanske skulle ringa Edge också och höra om inte han kan ge mig lite gitarrlektioner...

Insane in the membrane, insane in the brain!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm jag gillar solglasögon jag..stora eller pilot..eller röda...eller vita.



känner mig lite piggare nu..men så fort jag tänker lite på pengar och ekonomi krampar det till =/

hur slutar man grubbla?

2009-04-06 @ 22:50:08
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja den eviga what to wearfrågan...just nu: så bekvämt som möjligt.



då tycker jag vi åker iväg en dag och shoppar glasses till herrn.

Vad ska du göra i påsk då? herrmiddagen var på torsdag eller?

2009-04-06 @ 23:03:32
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0