Uuuuuh

Ööh... uuuh... mitt huvud. Nån som har numret på bussen som körde över mig? Är fortfarande inte nykter och har nog en av tidernas värsta baksmälla. De kvalar helt klart in på topp 10-listan. Har tryckt i mig en pizza, som min snälle far hämtade, och börjar känna att det är hopp om livet igen iaf. Så vad har jag lärt mig av detta? Inte ett skvatt, jag kommer göra om det.

Nu ska jag lägga mig i duschen i nån timma och spola bort spritodören som min kropp pumpar ut genom porerna. Äta en tub tandkräm också för att bli av med den döda hund som stinker i munnen. Sen kan jag kanske se ut som en människa igen istället för det bleka kadaver jag är nu.

The living dead


Kommentarer
Postat av: Bim HD

Ehhh... lovar att man KAN känna sig som en levande död - utan den mängd du verkar ha intagit :P

Jodå, det blev faktiskt ett halv rött till middagen vi bjöds på idag i Gällivare...

Men nu... vila, öhhh... känner för att - sova? :P

Må så grankott...

ngn som INTE direkt spelar golf, alls... och... vänta - det finns snögolf va? :P

2009-04-10 @ 20:40:28
URL: http://sjoebacka.se/wordpress
Postat av: Isabelle

Haha, du är bara för härlig på det sätt som du skriver. Älskar att du är ärlig och dina underbara metaforer.

2009-04-11 @ 13:29:13
URL: http://btb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0