Förbereder inför åk till de värmländska skogarna

Uj uj, nu spinger jag omkring som en liten piga i huset och letar kläder, paniktvättar, packar och svettas i den kvava värmen. Imorgon bär det av mot Värmland för att besöka kusiner och knata på Arvikafestivalen. Enligt ryktet ska det dessutom finnas en VIP-biljett som väntar på mig när jag kommer dit så jag kan springa backstage och fnittra åt kändisar likt pensionärer på en Sven-Invgvars konsert. Först var det tänkt att vi bara skulle in på fredagen och glo på Depeche Mode men efter långa funderingar och några telefonsamtal ska vi självklart in och se Nine Inch Nails oxå, mina kära husgudar. Farbror Trent!! Jag kommer!!



Annars så avverkar jag som bäst min enda semestervecka just nu. Denna har mest spenderats med att inte göra någonting, städa och hänga lite på gymmet. Har även varit på besök hos en tattoo-master och pratat om en ny gaddning. Han ska höra av sig när han skissat klart på motivet, väntar med spänning. En polare sa dock åt mig att ta flyget över Los Angeles och hoppa in hos Kat Von D på High Voltage Tattoo med en gång då jag tydligen får något dimmigt i blicken så fort jag hör hennes namn. Mmm... en sån kvinna!

Kat Von D

Helgen tillbringades för övrigt mest i Skövde där man fick hjälpa en polare att flytta från en lägenhet till en annan och efter det en hejdundrande utgång på stadens gator och krogar. Vi var också och såg på Megan Fox.. öh... jag menar Transformers 2 och hon... filmen... var helt klart sevärd.

Nä, nu måste jag fortsätta med mitt. Ska se om jag inte kan ta och blogga lite på plats under Arvikafestivalen och fota lite bajamajor och annat äckligt så även ni kan få lite festivalkänsla!

Köszönöm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0