Lidandet är över för denna gång

Ok, då har man utökat sin gamla tatuering med en skorpion för att förtydliga innebörden av zodiacsymbolen. Det gjorde mer lite mer ont än vad jag kunde komma ihåg, men så var det en 5 år sedan sist oxå. Det ska förhoppningsvis inte dröja lika länge tills det är dax igen.
Det svåraste idag var dock att ta en bild på min egen arm för att kunna visa upp det hela för er. Ingen vridbar display på kameran för att kunna se vart jag siktade och motivet sitter på vänsterarmen och då jag inte är högerhänt gjorde även det saken svårare. Ni får helt enkelt vara nöjda med det som visas tills syrran publicerar någon bättre bild. Här kommer det iaf en före- och en efterbild.


Den gamla hade hunnit bli lite dassig i färgen



Såhär ser det ut nu

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Tjusigt!!!

Och jag blir än mer avis - vill ha en ny nu, helst igår ;) Drömmar ska man ju ha, eller hur?

Må så grankott...

ngn som dock inte är en scorpion - men djuret kan ibland se rätt likt ut enligt många, hahaha...

2009-07-23 @ 09:36:20
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Helen

Fin! Själv har jag inga tatueringar och kommer heller aldrig att göra några, men jag kan uppskatta dem på andra. Hörde inga avgrundsvrål från Tidaholmshållet och systern din skrev ju att du varit så duktig - du såg dock lite sammanbiten ut på fotot. ;-) Hoppas att ni får trevligt i Danmark, själv drar jag på minisemester till Visby om en vecka.

2009-07-24 @ 12:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0