Eftersvettningar

Sitter här och eftersvettas lite efter ett benpass på gymmet och lapar en proteindrink och spisar lite klassisk synth i form av Project Pitchfork. Ja inte spisar i den danska form då som betyder äta, eller om det är norska, utan i någon svensk variant som betyder lyssnar. Fattar ni?
Appropå danska, inte norska, så var jag iväg på en minisemester till Köpenhamn under fredag/lördag med ett avslut i Ullared, detta mytomspunna ställe. Som ni säkert fattar så var jag då iväg med mor, far, syster och svåger. Det blev en del öl tillsammans med svågern och när vi tog en runda runt kvarteret där hotellet låg kom det fram en tös som sa att hon kunde göra både det ena och det andra med sin mun och att hon hade schyssta bröst. Hon måste vara mer desperat än vad jag är!
I Ullared blev mina hälar såklart påkörda av någon slags kvinna bakom mig som inte såg sig om. När hennes vagn slog stopp mot mina hälar så tittade hon fortfarande inte framåt utan tog bak vagnen lite och sats för att mosa fram ännu en gång. Denna gång tryckte jag bak vagnen mot henne och då tittade hon surt framåt, jävla häxa.
Jag köpte iaf en stavmixer där så jag antar att jag fått ännu ett vuxenpoäng att stoltsera med? Den ska iaf användas till att mosa ned både det ena och det andra nyttiga i mina kära proteindrinkar plus att jag fått skäll av polarna under våra herrmiddagar att jag saknar utrustning i köket.

Vad mer? Jo tattoon läker fint och idag har sårskorpan börjat lossna så det är svarta flagor över halva armen som sitter fast i Bepanthen-salvan jag smetar på för att hålla den mjuk och fin.
Imorgon börjar den sista sega arbetsveckan innan det är dax för nya krafttag på nya kneget i Falköping. Hoppas jag är såpass vaken nästa måndag att jag inte styr bilen mot Skövde av gammal vana.
Nu får det bli en dusch!

This is the first day of the last day


Kommentarer
Postat av: Angelica

ja man får väl bara acceptera den bittra sanningen!

2009-07-27 @ 11:04:14
URL: http://nawet.blogg.se/
Postat av: Helen

Hmmm...herr Labbas har förhoppningsvis inte tagit en permanent blogvacation? (Look who's talking, haha!)

2009-08-25 @ 19:45:27
Postat av: Anna

Vadå gillar du inte talangfulla tjejer med schyssta brön?? :P haha

2009-09-07 @ 00:55:24
URL: http://annakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0