Det blir aldrig som man tänkt sig....

Alltså, här hade jag tänkt att ha en vit helg då det är midsommar nästa helg och veckan efter det är det flyttpartaj i Skövde och jag nog sölat rätt bra de senaste veckorna. Man måste tänka på sin gamla slitna lever såhär på äldre dar och låta den vila någongång emellanåt liksom. En polare ringde på lördagkvällen och frågade om jag inte ville ta ett par bira men jag tackade snällt nej till detta och tänkte i godan ro se på någon film. Efter jag lagt på luren fick jag någon inre livskris och strupen började skrika efter öl. Snabbt ringde jag upp polaren och sa att jag hade hatade honom men att jag tänkt om och gärna fuktar strupen lite trots allt. sagt och gjort, vi samlades, drack öl och begav oss sedan ut på i stans nattliv och började hinka fjolldrinkar. Så nu sitter man här lagom lullig, levern arbetar för högtryck och magen skriker efter mat. Jag som skulle ta det lugnt. Jag måste ha dålig karaktär men skoj hade vi och det är väl huvudsaken?

Nu ska jag väl ta och slagga snart och hoppas den onda alkoholen rensas ur mitt system innan det är dax för spinning. Men innan dess ska jag slänga mig på soffan och lyssna på lite väl valda låtar, och vem vet... kanske somnar jag in så sött där. Första låten får iaf bli Black No. 1 med Type O Negative som ni kan njuta av här nedan i en halvdan version som dessutom är 5 minuter kortare än originalet. Natti på er!

I was looking for trouble, and boy... I found her...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0