I'm melting

Men för helvete, jävla värme! Ena dagen spöregn och kyligt och nästa sol och 800 grader varmt. Hur fan ska kroppen kunna vänja sig vid dessa väderväxlingar? Min hypofys blir totalt punkterad som en gammal cykelslang av detta! Det blir varmt på jobbet så man svettas där, sen åker man frivilligt till ett hett gym för där sen späda på eländet med fysisk aktivitet. Hur är man funtad egentligen? Så nu ligger man här och flämtar som en gammal gös på torra land och spyr galla i en blogg. Nä, nog bäst jag kryper ned till nedervåningen igen och lägger mig i den kladdiga skinnsoffan och inväntar träningsvärken. Embrace the pain!

I'm only happy when it rains


Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hrm, idag är det då inga problemas med värmeslag, nopp... Igår var det bastu ute - funderade till slut om det skulle bli åska - klibbigt var förnamnet!!!

Sedan BodyStep 60min, med AC som ska fungera nu - men det dröjer väl ngn dag innan man ser resultat? ;) och efter det lite styrka, ryggmaskin, magmaskin, lovehandle och magbänk... sen till mer värme - kände för sol, eller ljus är mer rätt? Snacka om slut - och kutande runt på stan på måste-göra-saker under dagen i klibbig värme. Inte värme som är skön, klibbig...

Må så grankott...

ja, och så har ACn lagt av i gubbens bil, urk... hm, få påfyllt gas, var? ehhh... hjälp!!!

2009-06-02 @ 11:11:43
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Helen

Nu ska vi inte gnälla! Detta kanske var årets sommar - arktisk kyla är på väg med start i morgon. Själv kylde jag ner mig i helgen med ett dopp - yes, you heard me - ett DOPP. I en sjö! Måste vara rekord för mig att bada i maj. Svinkallt var det, men jag dog inte! ;-)

2009-06-02 @ 18:55:56
Postat av: Bim HD

Ja, nu ska du INTE gnälla.... för idag var sommaren väck... vräkt ner regn på förmiddagen - och just då skulle visst båten i sjön, ehh... Ok, traktor och kärra/båt över sådd åker, innan för mycket lervälling kanske ok? Så nu är den i då - lilla båten för iår, hahaha... båt och båt? flytetyg :P

Må så grankott...

om man kommer ihåg att ösa den under den sk sommaren - annars flyter den nog inte, ehhh...

2009-06-02 @ 19:51:26
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Bim HD

Neeee... Nu går vi inte på den längre - att du smälter... eller har du smält för ngn kvinna? ny teknisk pryl?

Det har regnat småspik o lås halv storm under veckan... och själv funderar man på att sätta på värmen igen, brrrr... inget bättre väder lovat dock, blääää...

Må så grankott...

och... man behöver inte va klämkäck jämt ;P

2009-06-05 @ 10:02:14
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0