I väntan på masslakt...

Sitter här och sliter mitt hår. Spelet Americas Army 3 har premiär idag och jag har laddat hem det för länge sedan för att vara med i starten. Spelet är gratis så jag har inte syndat, oh nej, som om lilla jag skulle hålla på med fulnedladdningar. Tror ni om mig egentligen? Hursomhelst, klockan 20:00 svensk tid skulle det dra igång och nu sitter man här och våndas då AA-siten ligger nere för underhåll (Americas Army-siten alltså, inte Anonyma Alkoholister) och allt verkar vara försenat.
Här stressade man på gymmet, haffsade ihop käk som jag sedan kastade i mig för att ha massa tid innan läggdags att skjuta ut inälvorna på elaka terrorister. Nu får jag sitta och spy lite galla i bloggen istället som tidsfördriv.

I övrigt har dagen varit ganska lugn och angenäm. Hyggligt slappt på jobbet och det bjöds på midsommartårta idag. Gratis är ju alltid gott så det var till att häva i sig tills grädden stod lång upp i halsen. Åkte till Systemet efter kneget och inhandlade midsommarspriten och därefter till ICA och skaffade midsommarmaten. Har nog aldrig varit ute i så god tid förr, undrar om detta är ett tecken på att jag börjar bli gammal? Nä, det kan det inte vara. Jag sitter ju fan här och är förbannad över att ett spel är försenat!

Nä nu får jag gå och göra nåt produktivt istället, klappa ena katten eller skälla ut någon stackars syrénbuske som jag tycker är ivägen för något.

Who?! Ingo!

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, antar att det pågår masslakt? Kom ihåg att det ÄR midsommar nu och gå och hälsa på syster yster din och S om inte annat, hihihi. Och glöm inte mata katterna!!! Eller, de meddela nog att de ska ha mat - lägger sig över tangenterna och hänger över skärmen... ... ... :D

Må så grankott...

... och ha en skön och härlig midsommar, vad den än innehåller!!! :P

2009-06-18 @ 23:01:23
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0