Arg katt

Här kommer man hem, glad i hågen för att det är helg, för att mötas av en arg katt som börjar skälla på en. Ja Hades gör det när han tycker jag har varit borta för länge enligt hans tycke. Går omkring och skriker som ett får och tittar surt på mig. Samtidigt går han fram och gnider sig mot benen, spinner lite, går därifrån och skriker igen. Men det är sån han är. Han öppnar dessutom alla dörrar i huset när han är rastlös. Undrar om han letar efter mig eller bara snokar efter hyss att hitta på? Just nu ligger ha i mitt knä och har förhoppningsvis lugnat ned sig lite. Jag får ge stackarn lite tonfisk så han blir glad, det är ju ändå som sagt helg!





Kommentarer
Postat av: Helen

Hej! Och HU! Den där katten ser närmast OND ut - måste nog tänka över mina stalkingplaner. För tänk om jag möter honom när jag bryter mig in...förlåt...när jag med icke ondsinta planer äntrar hans husses hem för att spisa negerboll/chokladboll med densamme. Han kanske känner på sig att jag i grund och botten är hundmänniska, och går till attack?!?

2009-03-13 @ 19:17:28
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Haha vilken bild, kissen ser riktigt arg ut! Min ena fågel är också arg idag, han har fått för sig att bygga bo bakom soffan och jag får alltså inte vara i närheten för då väser han och hackas i fötterna.. Jag önskar mig snälla fåglar!

2009-03-13 @ 20:17:14
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0