En jacka jag sucktar efter...

Var inne en sväng på Belstaff's webshop och såg att de har den i lager. En av världens snyggaste skinnjackor enligt mig, Hero jacket i bisonskinn. Jackan som Tompa Cruise glatt skuttade omkring i och duckade för stora elaka tre-benta rymdmaskiner i filmen War of the worlds från 2005. Jackan kostar "bara" drygt 9865:- med dagens eurokurs + frakt. Undrar om lottovinsten slår till imorgon... p-p-p-please! Ja drömma kan man ju iaf.



Vill man bara vara hälften så cool som Tompa kan man ganska ofta hitta hoodien han har i samma film hyggligt billigt på Ebay. J Crew är märket.

Space Lord mother mother


Kommentarer
Postat av: Helen

Onekligen väldigt snygg jacka - jag måste bättra på min (extremt) lilla jacksamlig inför våren. Med eller utan lottovinst (fast jag håller mig till LITE lägre priser, hihi!).



Dans, ja. Jag dansar varken nykter eller full (är dock aldrig full, kan tilläggas - måttlig alkoholnyttjare). Det stör mig dock att jag är så dålig på dans - ALLA (nästan) kan ju dansa. Får väl gå nån kvällskurs... :-)



Vi får träffas på IKEA nån gång! Ha en date/helt oskyldig träff i en bekväm soffa tills personalen jagar bort oss! (Och jag talar naturligtvis om SITTANDE läge i soffan). ;-) Hoppas att du får en bra dag!

2009-03-18 @ 07:03:15
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej du!



Vad jag tror om dig?!? Du är säkert en gentleman ut i fingerspetsarna! Jag ville bara lugna dig ifall du trodde att JAG direkt skulle kasta mig över dig i soffan, hahahaha! ;-)



Angående dans - skulle först och främst vilja kunna röra mig I TAKT med vilken musik som helst. Sedan bör man väl kunna lära sig vilken dans som helst - inbillar jag mig.



Har haft en OK dag - men hade gärna varit ledig i det vackra vädret! :-)

2009-03-18 @ 17:54:11
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0