Frulle



Där har ni den, mitt hjärta, mitt allt. Ja nästan iaf. Är gravt kaffeberoende så kaffebryggaren används flitigt. Det sura kaffet på jobbet går oxå ned men det är mest för att jag skulle bli skogstokig utan koffeinet. I bakgrunden ser ni även två av mindra andra laster, Coca cola och öl.. mörkt öl ska det vara. En annan last är tuttar, men det hade jag inga hemma denna morgon att fota.
Så ny sitter man här nysketen, nyrakad, nyduschad och nyäten. Såg att min kära syster hade publicerat en frukostbild och då ska väl inte jag vara sämre. Idag blev det en smörgås med baconost, skinka och ett stekt ägg, en kopp kaffe (såklart) och ett glas Kiviks färskpressad apelsinjos. Är väl ingen dålig frulle för en singelkille som mig? Kanske tom blir ett äpple sen.



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

att du blivit en sådan frukostmänniska...amazing.

2009-03-01 @ 12:29:22
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

Ja jag tycker att deras låter lika.. Har du aldrig hört In the heat of the night med dom? Påminner mycket om deras låt från igår :P

2009-03-01 @ 12:31:42
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sassy

Mm, baconost och stekt ägg är inte illa. Själv åt jag en massa mackor, en bulle och en muffins till frukost. Och blåbärssoppa!



Jag var på en synthklubb på Haket på Masthuggstorget, Body Beat heter den. För några år sen gick jag jämt på synthklubbar och lyssnade nästan bara på synth, men nu har jag blivit lite mer mångsidig. Jag känner mig nästan som en turist när jag går på synthklubb nu för tiden, men kul hade jag ändå!

2009-03-01 @ 17:15:35
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0