Funka då hotmailjävel!

Idag har man fixat och grejjat, hamän! Började dagen med att be om ledigt till Arvikafestivalen i sommar och det ska nog gå bra. Tror chefen insåg att jag åker dir vare sig jag får ledig eller inte när jag berättade att mina tre favoritband kommer dit: Nine inch nails, Depeche Mode och Nine inch nails plus Thåström då.
Fick äntligen igång oummunications-servern som det var tänkt oxå idag och såklart var det ett riktigt idiotfel som gjort att allt gått åt helvete. Jag och min kollega satt nog och jollrade i nån minut efter vi löst felet och såg hur allt hoppade igång. Ett besök på banken var inbokat idag så det var till att sluta tidigt för att åka dit och fixa och trixa lite med huslån och dylikt. Blev bra i slutändan tror jag, så det känns skönt. Sen åkte jag till systeryster som skaffat sig en rosa netbook och ville ha lite hjälp med att fixa till. Snäll som man är så köpte jag med mig fika oxå och tillbringade resten av eftermiddagen där och utövade mina värsta hackerkunskaper.
Nu är jag äntligen hemma igen och funderar på att laga någon avancerad kvällsmat.... förmodligen steker jag på ett par hamburgare... svårt va?
Ser i Messengern att jag har massa mejl som väntar på mig men jag kommer inte in på Hotmail-servern! Gaaah!  Tänk om det ligger ett mejl från någon trevlig tjej där som vill säga hej! Måste veta!! Funka då serverjävel!! Släpp in mig!! Skiten kommer säkert att krascha helt och alla mina mejl försvinner. Säkert bara mina oxå, otursam som jag är ibland.

King Kong aint got nothing on me

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hotmail funkar inte här heller :-(

Och det är väl inte troligt att kvällen blir mer händelserik, jag trodde att jag hade planer för kvällen men det verkar inte så :-(

2009-03-12 @ 18:22:11
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Helen

Vafalls?!? SMISK??? Du, jag sysslar inte med S&M - däremot kan du få köpa mig en hel säck med M&M:s! ;-) Sedan vill jag klargöra det här med diskning - på min lista över hett avskydda hushållsgöromål, så kommer diskning in som god tvåa efter strykning. Det är ett nödvändigt ont att diska - inget jag gör med glädje! (Jag utgår från att du äger/ämnar äga en diskmaskin...)



Så där - nu när vi har rett ut detta, så kan jag gå vidare och lugna dina nerver med att jag INTE har skickat något mail till dig ännu. Du behöver således inte hetsa upp dig över att Hotmail inte fungerar. För du väntar väl inte mail från några ANDRA tjejer??? Som stalker skulle jag i så fall bli MYCKET upprörd och drista mig till diverse CRAZY beteenden. (Din syster har förresten så gott som lovat att ställa upp med nyckel till ditt hem - bara så du VET!!!) ;-)

2009-03-12 @ 18:53:29
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Hahahahahaha! Får så dåligt samvete nu - inte ska du behöva svettas över lilla mig! Är så vän och beskedlig bakom min bitch-stalker personlighetsklyvning, hehe! ;-D



Hoppas att du har det bra också - sitter just nu och lyssnar på Europes första (självbetitlade) album på Spotify. Har denna LP men orkar inte sparka igång min gamla skivspelare i kväll, hihi! Europe hade lite tuffare sound innan de skaffade pudelfrissor och gjorde "The final countdown". Har inte hunnit så långt att jag skaffat deras skivor på CD - har alldeles för många på min att köpa-lista redan. En lottovinst är vad jag behöver... Kram!

2009-03-12 @ 19:34:05
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag har mycket blandad (något CRAZY faktiskt, hehe!) musiksmak. Kan lyssna på klassiskt såväl som disco. Iron Maiden såväl som Monica Zetterlund. 80-tal á la Belinda Carlisle/Wham/Samantha Fox (hon hade TUTTAR!!!) och 70-tal á la Led Zeppelin/Deep Purple/Thin Lizzy. Suede eller Nora Jones. Take your pick, nästan... AVSKYR dock techno och vissa extrema hårdrocksgenrer. Har också rätt svårt för dansband, rap/hiphop och många countryartister. Nu måste jag vara nyfiken tillbaka - vad lyssnar herr Larsson på? Kram!

2009-03-12 @ 20:12:33
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0