Helg!

Äntligen helg igen! Eller äntligen och äntligen... veckan har gått ganska fort så jag har inte hunnit längta till helgen. Men det är skönt att den är här ändå. Har varit på det kära bolaget och inhandlat lite drycker så jag kan sätta levern i arbete. Har varit en sväng hos päronen och fickat efter kneget. Negerboll och kaffe, aldrig fel. Fick tipset av min kära mor att det fanns tjockskurna revben på Konsum oxå så dit åkte jag sen med ilfart och handlade. Kvällsmaten är räddad!
Funderar på att titta på filmen Twilight ikväll. Tydligen någon sorts vampyrfilm som man antingen älskar eller hatar. Ska bygga på någon känd bokserie om jag fattat det hela rätt... men vad vet jag om världen? Den kan väl knappast vara sämre än Punisher: War zone, även om den hade sina stunder. Ja vi får se. Känner mig lite förkyld och ynklig som bara en karl kan göra så jag är nog hemma och tar det lugnt ikväll iaf.
Jag kan dock inte höra ordet twilight utan att börja tänka på Tiffany Persson, hennes dotter heter Twilight. Vet ni inte vem Tiffany är? Kolla då in videosnutten nedan.

28 dalahästar på tvättmaskin



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har tänkt att se Twilight sen när den kommer ut på dvd, det har den tydligen inte gjort än. Jag älskar ju vampyrfilmer :-)

2009-03-06 @ 23:47:40
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0