I'm alive!

Då har man under egna högljudda protester masat sig ur sängen. Är trött som en annan gammal sengångare och jag ska förmodligen inte sätta mig och köra bil. Kanske inte ens ska gå i trappan? Annars känns allt ganska bra, min gamla slitna lever gör ett bra jobb!  Det känns inte som det ligger en död hund i munnen och stinker och inga tendenser på baksmälla. Men det eländet kan ju komma senare. Får se till att det satansfyllda tillståndet håller sig borta med en rejäl frukost av något slag. Skulle nog kunna sätta i mig en Nobelmiddag just nu, suger i magen!

Kinda like a cloud I was up way up in the sky

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack Annas bror:)

2009-03-22 @ 13:03:43
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Helen

Skönt att baksmällan uteblev, haha! Jag är lika seg som du - och har egentligen inget att skylla på. Så vi får väl säga att jag är LAT helt enkelt. ;-) Städningen har gått åt skogen, och det är så rått ute att jag inte vill gå och handla mina chokladbollsingredienser. Får bli i morgon istället, på väg hem från jobbet.



Idag vill jag (nästan) bara slappa, känns det som. Förbannar dock det faktum att jag inte har något lösgodis hemma - MORR!

2009-03-22 @ 17:18:57
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Soffan lockar onekligen - ska dock ställa mig och diska lite först för att döva mitt dåliga städ-samvete. Grämer mig fortfarande över brist på godis. Den sista glassen (med strössel) åt jag upp igår. Har bara nån läskig sorbet i frysen (fattar inte varför jag köpte den!) som jag väl får ta till om jag blir helt desperat... ;-) Kram

2009-03-22 @ 17:41:31
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du får publicera om senaste inlägget- det går inte kommentera..vet inte varför det blir så ibland men hjälper att bara publicera om..

kram

2009-03-22 @ 18:36:54
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0