Mmm... nya grejer

Nu har det varit en sån där dag i gen med mestadels möten. Idag har vi försökt reda ut vika projekt vi ska prioritera i dessa kristider då det ska sparas både här och där. Tror vi fick igenom lyftet av hela serverparken iaf så nu ska det blir nya bladservrar och EVO'r från HP som VM'en och M3-klustren ska snurra på. Ja jag blir nästan lite blöt i byxan när jag tänker på allt göttigt vi ska sätta in. En spec på det hela kanske kommer om det finns någon annan technörd där ute som är intresserad.
Tiden sprang iväg idag så jag kom iväg sent hemåt. Men vilket härligt väder man möttes av när man gick ut från entrén. Solsken och blå himmel. Gött värre! Började dock svära på solfanskapet när jag satt mig i bilen då den såklart bländade mig. Som tur var hade jag ett par solbrillor i bilen så det gick bra att kryssa förbi alla söndagsåkare på vägen hem.
Nu ska jag göra skitgörat att rensa kattlådorna innan odjuren blir arga och pissar i soffan. Sen får det bli till att rensa en kyckling oxå. Konstigt att man kan vara hungrig efter att ha suttit still en hel dag. Nåväl, så är det.

Bakom mina solglasögon...

Kommentarer
Postat av: Helen

"...kan jag va mig själv...allting blir så vackert...lalalala..." (kommer inte riktigt ihåg resten av texten till Docent Döds "Solglasögon"). Ja, det börjar bli dags att leta fram dem - solglasögonen, alltså. Har en tendens att gömma mina på vääääldigt smarta ställen (likaså mitt pass, min MP3-spelare och diverse andra prylar).



P.S. Jag gillade alrig "You're Gonna Get It" med Trance Dance - dock många andra låtar med dem! Nu ska vi se om jag fixar länken: XUCs" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=P4po6-XUCs

2009-03-17 @ 18:10:06
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Men för HELVETE - jag kopierar ju länken och ändå fungerar det inte! Nu börjar IT-idioten nästan lipa... :-(

2009-03-17 @ 18:13:08
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm, man blir konstigt nog hungrig om man ligger och sover mer eller mindre, en hel dag också. DET är väl än mer konstigt så säg?

Hm, här har solen också skinit - har jag sett... Men, det har dessutom blåst halv orkan - ungefär. TROR taket är kvar och alla fönster sitter på sina platser...

Må så grankott...

(än konstigare är - trots sovande nästan hela dagen - känns så... jag är hur trött som helst, gäsp... nattugglan trött, öhhh...)

2009-03-17 @ 21:50:28
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0