Smått frustrerad

Blää! Nu har vi suttit i två dagar och slagits med Microsofts Communications Edge server. Den jäveln vill inte prata externt på vilda webben, så vi kan inte få till våra smutta videokonferensmöten som vi vill. Men men, skam den som ger sig. Det kan dock bli så illa att jag får ta en titt på någon installationsguide eller nåt... men säg inte det till någon.
Förutom denna lilla frustration över den !¤%"#¤%%/%&/&#¤W¤%"#¤%"#-servern så gjorde en av affärssystemets servrar en spontan omstart.  Fast helt spontan var den nog inte, en konsultjävel var inne på den precis innan så jag skyller allt på den jäkeln.
Annars har onsdagen flytit på bra och jag har nog kommit ur min prinsessidentitetskris helt... tror jag. Ett bakslag kan säkert komma och sen sitter jag där i pumps. Men vad vet jag om världen? Skönt att vara hemma igen iaf. Ikväll blir det nog lite wow'ande tror jag. Men först får det bli rester från gårdagens kvällsmat och lite nervarvning med en bra skiva.

Yeah baby, yeah!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad skönt att det känns bättre! När jag tänker efter, så är det ju bäst om inte du har bröst också. Jag menar, tänk om dina skulle bli SNYGGARE än MINA!!! Hur skulle jag då kunna leva med mig själv?? Du skulle ju dessutom inte ha något (större) behov av mig om du hade egna bröst. Var som sagt väldigt trött igår, och då är det lätt att komma med korkade förslag! ;-)



P.S. Vad snällt av dig att erbjuda mig skjuts från Skövde. Ett problem bara: Som STALKER är det meningen att jag ska dyka upp OANMÄLD och jag kan därför inte gärna ringa dig och be om lift (duh!). Jag får ta bussen från Falköping när det blir dags. Du kanske tror att detta är ett skämt som jag sa från början, men om jag var du, skulle jag börja bli orolig. För jag bor inte i Kiruna - eller i Ystad. Jag bor någonstans däremellan - IN A TOWN NEAR YOU!!! MOWHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA host host (Man ska inte äta jordnötsringar och skratta diaboliskt samtidigt...) Kram!

2009-03-11 @ 19:17:18
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Men, kolla... Någon mer som haft en precis så där helt vanlig dag på jobbet... Glömde förresten meddela att servern/firewall dök också - dvs, inget internet, hahaha... Hiskeligt kul ansåg de som satt och letade drivrutiner mm just då - hm...

Och kära - Communicator med videokonferens... Ja, hos oss fungerar det... internt... men undrar om det inte även fungerar - externt... möjligen ;)

Må så grankott...

2009-03-11 @ 19:33:00
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0