Master chef

Då har man avverkat veckans avsnitt av Lost. Förstår egentligen inte varför jag tittar på det. Senaste säsongen är precis lika seg som de föregående, händer ju inget. Men ändå vill jag se vad som kommer att ske med folket. Skumt! Innan jag såg på detta så fixade jag kvällsmat... värmde färdiggjorda pannkakor från Coop i mickron. Inte världens mest kulinariska rätt (en hög med sylt på är ett måste) men väl ett fynd, 7kr för 5 pannkakor, är det inte billigt så säg?
Nu slog det mig att stadens nya ICA Kvantum ska ha slagit upp portarna idag. Får ta och åka och handla en sväng imorgon och spana in detta nybygge, som jag antar att vi ska vara stolta över. Förväntar mig milslånga korridorer mellan mathyllor där man kan få upp kundvagnen i absurda hastigheter. Tävla någon? Undrar hur lång tid det kommer ta innan man hittar på det stället.. kanske inte ens hittar ut?
Min kära PS3'a funger verkligen *tjoflöjt*! Tog dock sin lilla tid att ställa in allt och återställa backuper till den, men det var det värt. Nu är anläggningen komplett igen!
Imorgon är det då fredag igen. Tänkte ta och fira detta fina faktum med en av mina favoritvideos. Sabotage med Beastie Boys. Gillar även låten. Ja jävlar vilka minnen den väcker från en svunnen tid. Håll till godo!

I'm a 21st century digital boy




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag har ju tränat hela tiden sedan jag började för sisådär 8 år sedan. Det är liksom svårt att sluta när man börjat, man mår ju så bra av det. Jag är glad att jag inte är en sån som ger som nyårslöfte varje år att jag ska börja träna och sen går man tre gånger och sen aldrig mer :-) Det är naturligt för mig att träna, känner direkt av att kroppen inte mår bra om det blir för lite träning, vilket det blivit när jag pendlat långt till jobbet. Men nu trivs jag! :-)

2009-03-20 @ 00:18:18
URL: http://ellisbellis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ok...får väl mumsa nåt neutralt ofärgat som knäckebröd då...morr...

2009-03-20 @ 07:27:29
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Helen

Den här videon är så skön! :-)

2009-03-20 @ 16:46:12
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0