Dagen lunkar på

Den förhatliga söndagskvällen kryper allt närmare. Helgen närmar sig sitt slut och en ny arbetsvecka är intågande. Lönevecka iaf och det är ju najs, innan man börjar  gå igenom räkningshögen och ser den lilla peng som blir kvar. Hälften av allt är iofs på autogiro så det känns som de slantarna bara försvinner ut i cyberrymden.
Har känt mig seeeg hela eftermiddagen (inte så konstigt kanske men ändå). Men en promenad på det leriga berget i lätt duggregn har det blivit iaf och jag tog mig i kragen och dammsög huset. Det andra jag tänkt göra får vänta. Måste ju ha något att göra imorgon kväll om inte annat. Hade även tänkt att laga någon mat förut men efter att ha gått och intalat mig hur jobbigt det skulle vara så blev det en Calzone från pizzerian. Den pizzan är ju så liten så den kan knappt räknas som något onyttigt.
Såg att jag inte lagt upp några bilder eller så i de senaste inläggen så det ser ganska tråkigt ut med bara massa text överallt. Bjuder här på en det senaste mjölkpaketet jag köpt, det är svart! Var ju bara tvungen att köpa det! Sen att det är svart av någon anledning som står på förpackningen bryr jag mig inte om, det är färgen som räknas! En ren attitydsfråga!

Polly wants a cracker





Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det är så ibland tyvärr..

har du en trevlig kväll?



fan vad jag vräkt i mig onyttigheter...urka

2009-03-22 @ 20:47:30
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Helen

Problem är ju till för att lösas, och jag har inget emot att lösa problem som jag själv har skapat. Problemen jag syftade på i mitt inlägg är dock skapade av ANDRA - och sådana problem klarar jag mig helst utan! ;-)



Snyggt mjölkpaket förresten! Kanske kan det locka någon som tidigare haft något emot denna ädla dryck. Jag behöver dock inte övertygas - har alltid älskat mjölk. Blir lättmjölk för det mesta - ibland mellanmjölk. Så nu vet du det också! ;-) Muuuu!



Ja, det verkar vara en del muppar som jobbar på Blogg.se. De utlovade ju en massa förbättringar förra året som man ännu inte sett röken av.



Nu ska jag inta min soffa för en stunds läsning och sedan blir det zzzzzzzzzzzz.... Kram!

2009-03-22 @ 20:56:47
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0