Är inte pannan blank är det svagt

Men guuu se jobbigt det var att jobba idag. Eller ja, jobbigt kanske är fel ord, trött var jag under förmiddagen och nästan lika trött under eftermiddagen. För lite sömn kan vara en orsak, jobbiga användare en annan. Fick t ex skäll av en användare som satt hemma och mejlade och råkade skicka till fel person. Då ryckte han ur sin nätverkssladd och ringde mig till mig och skrek att jag skulle stoppa mejlet. Lugnt försökte jag förklara att om det ligger kvar i utboxen kan han lugnt plocka bort det annars är det för sent. Då säger han att körde via webmejlen och då hjälper det föga att han drar sin nätverkssladd efter han tryckt på skicka, servern skiter rätt gött i det. Detta tyckte han var extremt dåligt! Han höll sen en lång utläggning om hur begränsat detta var medan jag sippade på kaffe och läste aftonbladet.se.

Maten var (som vanligt kass) på kneget idag så man var hungrig större delen av eftermiddagen tills jag gick förbi ett konferensrum där ett möte precis var slut och en bulle fanns kvar. Den satt fint i kistan. Väl hemma svängde jag ihop Chili con carne, väl kryddad med chili. Lite svag blev den kanske när jag tänker efter, svetten trängde inte fram i pannan medans jag åt. Får skärpa mig till nästa gång.

Nu ska jag roa mig med att spela betan av Battlefield Heroes och kanske häva i mig en balja kaffe. Det rycker i både avtryckarnerven och koffeintarmen!

Pew pew

Kommentarer
Postat av: Bim HD

hm... tur att man kan göra annat ibland, möjligen lägga in ett hm, eller, mm eller ngt annat passande...

Idag roar jag mig bla med en bok... och funderar om det var såhär i DDR...

Må så grankott...

och så har jag kliat liten Leo Tass på magen, nästan hela dagen... ... ...

2009-05-05 @ 22:07:22
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0