En snabbis...

En snabb dålig uppdatering blir det visst idag också. Har fejjat lite här hemma då det ska grillas här ikväll. Det är såndär crooozing (cruising) ikväll så stan håller just nu på att översvämmas av gamla skruttbilar och otäcka raggare. Bosse Bildoktorn ska tydligen ha förnedrat stan med ett besök också. Ja som ni kanske märker så är jag inget fan av raggarkulturen och jag brukar undvika att visa mig på stan under dessa tillfällen. Idag blir dock ett undantag då det suger i öltarmen och man kommer säkert springa på gammalt folk från förr. Nu ska jag se om grillen är kvar eller stulen. Blir säkert en uppdatering imorgon.. gissningsvis bakis som en bäver.

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0