Öm sittmuskel till helgen

Då är det bestämt... på söndag vid femsnåret... jag... dålig dunka-dunkamusik... och en spinningcykel. Någon frivillig som kan komma på kvällen och massera mitt såriga och ömma arsle? Ska även försöka lyfta lite skrot innan och se om det finns något liv kvar i mina nu mer obefintliga biceps. Hur ska detta gå?

Äntligen fredag imorgon igen. Har inga planer för helgen (förutom gymmet då) men nåt kul ska det väl bli mellan gräsklippning (hoppas det regnar så jag slipper) och tvättmaskinskörande och ignorering av strykhög. Annars är det bara gött att slippa jobba under ett par dagar. Då man inte längre är purung längre kanske man ska bete sig som en medelålders karlakarl i helgen. Iklä mig brynja och pissetofflor, dricka folkpiss, pilla navelludd och glo på grannarna. Kan vara en höjdare!

LKGN (Lika Kladd, Graviditet Noll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0