Snyft...

Här sitter man en fredagskväll med en öl skvalpandes i magen. Ont i muskelfästen där bröst möter axlar/armhåla har jag också efter dagens pass på gymmet. Hittar nya oanvända muskler varje gång jag är där. Innebär oftast smärta, men va fan, lite ska man väl tåla? Jag hade helst botat denna smärta ikväll med mer öl men så blir det inte. Jag min eländiga sate måste gå och knyta mig tidigt ikväll då det ska jobbas hela dagen imorgon. Ett gäng servrar ska uppdateras med massa säkerhetsfixar och ny firmware ska på en del hårdvara. Tråkigt som attan men det är ett skitgöra som måste göras. Stackars mig, förstöra en helg på detta viset. Nåväl, jag kan nog ta en öl till, eller två, och trösta mig lite med. Skål!

Me, I'm not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0