Psykvården nästa

Idag har jag kommit i kontakt med den värsta användaren någonsin. Denna är av en genetisk kombination som inte ens Hitlers främsta vetenskapsmän kunde komma på... en rysk som jobbar i tyskland och inte kan ett ord engelska. Vad säger ni om den?
Såg här såg ett mejl ut som kom från denna person:

"Hello,

I have no more patience - i need only russian, germany language on board!

and...

and....

Please!!!!
        and i thank you!!!!!"


Här trodde jag att det blivit fel teckenuppsättning på datorn, typ svenskt tangentbord eller något, så jag tog över datorn (personen satt i Tyskland) för att ställa in rätt uppsättning. Då ser jag att det är bara tysk- och rysk tangentbordslayout installerad. Konfys som en a-lagare på ett dildoparty mejlade jag tillbaka försökte på så enkel engelska som möjligt fråga om det är språkinställningarna som är felaktiga eller om det är något annat. Då fick jag tillbaka det här:

"Thank you!

no. i need no more languages.

!!!!!!!!!!!!!!"


Här började jag jollra och titta i kors för att sedan springa omkring som hackspetten i Kalle Anka-filmen på julafton. Åkte sedan hem och damsög altanen. Nu ska jag dränka mina sorger i sprit... en virre iaf.

Mister superstar

Kommentarer
Postat av: Helen

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-D

2009-05-06 @ 19:53:45
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vi dinerade på gränden ikväll..det var det en söt sak..

2009-05-06 @ 20:34:17
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Jaha, ock? Hm... jag har läst... och sedan läste jag igen... och för säkerhetens skull, HDare som man är, på papper än... Så funderar jag efter ytterligare en läsning, än... Och blev så mycket klokare, not... Prickigt blev det om inte annat, minst sagt... och jag tror jag släpper ämnet, va??? :P

Hrm, min burk ä knäpp... den HAR ibockat att den ska visa högtalare nere i hörnet... den SKA visa ikoner för att jag ÄR uppkopplad, de härliga små datorerna där... och den SKA visa om den är ansluten till strömuttag, eller enbart batteri... Fungerar något av detta? Nä... Och HUR många gånger har den nu stängt ner sig för att jag har glömt sätta på dosa - strömförande mojen, med det värdefullt, livsnödvändiga(?) åskskyddet i som går SÅ stor verkan... Glömt räknat faktiskt... Och HUR ska jag ibland fatta att jag ÄR ansluten när sida meddelar, sidan kan inte visas när man klickar på en länk osv, när ikoner saknas... Ja, jag säger bara - de lever ett eget liv!!!

Må så grankott...

2009-05-06 @ 21:15:45
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hehe fast hon satt mest i möte, tror de diskuterade somarscheman =)

2009-05-06 @ 22:00:27
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Blev det psykvården??? ehhh... :P

Må så grankott...

2009-05-07 @ 21:47:01
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Bim HD

Funderade att ringa efter dem idag - gubben nere vid sjön i ösregn och röjde för ev båtplats/bad. Ehhh, det regnade både katter och hundar - vovven gick inte ens UT!!! Hm, vände i dörren ;) Men, han fick hålla på :P Det blir gjort - med såg, eller röjsåg, eller vad han nu använde... fick spela fram med traktorn i eländet där nere, ehhhh...

Hm... ja, varför SKA det vara så svårt att få vinna. Behöver dem - speciellt NU, helst igår!!! Både till det ena och det andra - samt räkningar ;)

Hm... borde leta upp något åt burken - less på att inte ha koll på vad som händer... ikoner för datorns anslutning - kan leva utan... men batterinivån är det värre med - den bara slocknar jö... och en del kan gå förlorat, suck... Gäller leta då - eller orka leta?

Må så grankott...

ngn som tog ett rejält pass med step annars, och insåg... gissa vem som druckit för lite under dagen, ehhhh... och varmt till tusen - vi avger tydligen LITE värme vi människor :P

2009-05-07 @ 22:28:24
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0