Klibbig väderlek

Ja då var man mätt och belåten igen. Nästan så att jag skulle behöva knäppa upp första knappen på byxorna. Varför ska det vara så svårt att ta en lagom portion mat? Skulle kanske vara enklare om man fick en portion för en vuxen karl på jobbet istället för de där halvpotionerna som mer retar magen än ger någon mättnadskänsla. Man är ju hungrig som en svulten ökenråtta när man kommer hem på dagarna.

Idag har jag tagit mig i kragen och beställt tid för polering av min kära bil. Nästa torsdag ska skönheten äntligen tvättas, rubbas, poleras och vaxas. Ja jävlar, det är nästan lite erotiskt så man blir lite till sig i byxan. En snabbt övergående känsla dock när man ska betala eländet. Men men, vill man vara fin, får man lida pin.... eller rättare sagt, vill man åka blank bil, får man.. öh.. surt betala med ett smil...? Ja jävlar, en sådan mästerpoet jag är!

Vädret är lite tokigt just nu också, pendlar hej vilt mellan solsken och regn men ändå är det lite varmt och fuktigt i luften hela tiden. Speciellt då på kontoret där solen ligger på igenom fönstret bitvis och luftkonditioneringen är dålig. Man är konstant lite klibbig, liksom inte riktigt torr.. ungefär som en vagina på en gammal tant antar jag. Nä, bäst jag slutar nu innan jag svävar ut i något riktigt makabert. Orkar inte censurera mig själv idag. Puss!

Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet



Kommentarer
Postat av: Helen

You have a way with words, my friend! ;-) Vagina på gammal tant, haha! Passa dig - du vill nog inte att gamla fru Labbas ska vara snustorr! :-D



Jo, nu är det svettigt och klibbigt värre. Sitter också och plågas på vårt illa ventilerade kontor - och värre lär det väl bli om/när temperaturen stiger. Den här veckan känns sjukt seg och jag önsketänkte att det var onsdag hela dagen. Så roligt har jag det! :-)

2009-05-26 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0