Ut med det gamla och in med det nya!

Sitter just nu och rorar mig kungligt med att installera om min kära datamackapär (suck). Windows 7 Beta byts nu ut mot Windows 7 RC1. Givetvis 64-bitars versionen... ni sitter väl inte där hemma och är bakåtsträvare med 32-bitarsvarianter av ert/era OS? Skäms på er isåfall! Ett jävla tråkgöra är det att lägga in alla drivrutiner och program och kolla att man har de senaste varianterna, men skiten måste göras.

Annars har dagen flytit på rätt lugnt utan någon större analklåda eller besvärliga telefonsamtal. Har dock fått jaga ett ledigt hotellrum i nollåttaland till nästa vecka då jag ska dit upp på kurs. Fann till slut ett i mörkaste inavlade Täby, långt ifrån alla sorters färdtjänster. Så går det när man är sent ute och skjuter upp saker till morgondagen. Kommer gissningsvis bli rånad av ett gäng teletubbies eller något annat äckligt när jag irrar omkring för att hitta hotellet.

Nä, här kan jag inte sitta och häcka längre. Har ju grejer kvar att installera så det är bara att ta tag i det innan det är dax att hoppa i bingen. Men först får vi allt ta och koppla av med lite musik. Vad sägs om en väldans trevlig video med Rammstein?

I am the hydra

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0