Comatose

Hej alla glada! Ja resten också så ingen känner sig utanför. Idag lider jag av total skrivkramp. Min hjärna har väl någon form av härdsmälta som jag bara kan anta beror av för mycket tid spenderat med dumma användare. Annars kanske jag har slagit i huvudet en gång för mycket eller tittat för mycket in i mickron. Vad vet jag? Finns säkert sekter som skulle skylla det hela på den musik jag lyssnar på.
Så i brist på något förnuftigt att skriva denna afton... inte för att jag brukar skriva något förnuftigt över huvud taget men jag kan väl få låtsas? Vart var jag nu... jo... i brist på något förnuftigt att skriva denna afton så bjuder jag på en liten fin, men aningen vemodig, musikvideo med Pain. Låten heter Just hate me och jag önskar eder god natt och på återseende imorgon. Förhoppningsvis har min hjärna kommit ur degstadiet då.

I've got shit for brains, pissing my pants


Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm... tycker mest synd om lille snubben där...

Må så grankott...

2009-04-22 @ 08:48:28
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0