Det luktar ju inte skit?!

En viss seghet har dominerat i min kropp idag. Beror gissningsvis på den milda men långdragna baksmälla med tillhörande rom-fisar. Vitlöksdoft vet jag sen tidigare kan komma ut via kroppens porer men att rom kunde doftsätta södra Thailand var nytt för mig. Kroppen reagerar konstigt på sprit.

Tror jag ska masa mig tillbaka till soffan igen och fortsätta tycka synd om mig själv och kombinera detta med söndagsångesten. Det mulna vädret passar bra till detta. Svårt att förska lida i självömkan om solen skiner.

Nu kom jag dock att tänka på den väldigt söta bartendertjejen från igår som hinkade mig full på allehanda drycker och pratade musik. Min söndagsmisär gick nu genast över i ett fånigt flin. Mer musik pratade jag med en av hakets dj's och vi kan ha pratat om att jag ska dyka upp nästa helg där och vara gäst dj... killen vet uppenbart inte vad han gett sig in på. Nåväl, vi får se om det blir så. En kvart med mig musikgud och stället kan vara tomt. Men för att visa mina skills kommer här en passande låt för en dag som denna. Dumb med Nirvana.

I miss the comfort of being sad



Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm... det är måndag imorgon... :P

Må så grankott...

hihihi...

2009-04-26 @ 23:09:51
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0