Ont i pallet

Blah, har haft skallebäng halva kvällen och känner mig sådär ynklig som bara en man kan göra... I need a hug. Jag får väl ta den gamla värkande knoppen och masa mig i säng och hoppas på att misären går över av lite sömn. Lägga sig innan 00.. jisses... det gör ju bara barn, pensionärer och säkert millitanta miljöaktivister (nej, jag har inga fördomar).

Nåväl, lite lugnande nattmusik får det väl bli som lugnt vaggar en till sömn. Gamla Tori Amos är bra på detta så det blir nog ett bra val. Här kommer låten Leather. Natti!

Den millitanta antiveganen


Kommentarer
Postat av: Sheena / Rockho

Svar: Taaack! :D Så jävla peppad!!

2009-04-15 @ 23:36:31
URL: http://rockho.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej du! Hoppas att det huvudonda flög sin kos under natten och att torsdagen har förflutit utan fysiska våndor. :-)

2009-04-16 @ 19:06:03
URL: http://hihellohelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0