I smått zombietillstånd

Häjj! Fredag kväll/natt och jag är trött som en vilsen flicka efter en rea-dag inne på Bloomingdales. Därav ännu en dag med dåligt uppdaterande av mig. Skönt att det är helg så man kan ladda batterierna igen. Nu undrar kanske gemene man varför jag inte går och lägger mig om jag är så satans trött? Det är ju helg! Då kan man ju inte sova hur som helst! Sova gör man på förmiddagarna, vad är de annars till för? Man sparar in frukosten också om man sover länge och hoppar direkt på lunchen. Där fick ni ett litet spartips i dessa dåliga konjukturstider. Jag kanske skulle bli ekonomikonsult eller gestapo i Lyxfällan.

När jag brummade hemåt efter jobb och annat lyssnade jag på mästerverket The downward spiral med NIN. Av någon anledning blev jag hastigt och lustigt påkommen om hur många puckon det fortfarande finns i världen som tror att låten Hurt från denna skiva är gjord av Johnny Cash bara för att han har gjorde en cover på den för några år sedan. Han gick ju bort för några år sedan också så det hade varit spooky om han gjort den igår, men det är en annan femma. Här kommer iaf en livevariant av denna magnifika låt med originalartisten. Lyssna och njut!

I'm still alive


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmmm trent...mmm.



upp o hoppa nu!

2009-04-25 @ 10:00:53
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm... den kan man ju undra hur den lät med Jonny Cash... helt annorlunda? :D

Må så grankott... och NU sover du väl inte, va... systeryster har väl väckt dig?

Hm... ja, man borde ju inhandla en tröja designad av dig till gubben - vet... spara en ;) 2010? :P

2009-04-25 @ 10:05:58
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0