Världen håller andan på svar

Nu ska det snart bli film här. Det tvistas dock mellan Transporter 3 eller Traitor. Medan gud, en tom ölflaska och kakmonstret försöker lösa denna omdebatterade världsfråga så tänkte jag spela något från en av de kvinliga artister jag lyssnar på. Tror inte jag har gjort detta tidigare. Kvinnan jag har i åtanke ikväll är P.J. Harvey. Underbar tös, trots den lilla kamelhårströjan, som legat mig varmt om musikhjärtat i mången år nu och ständigt lika cool. Inte lika ascool som mig då, men ändå. Skön nattsuddsmusik gör hon som passar finfint ihop med whisky och djupa samtal kl 04 på morgonen.
Det är dock dåligt med bra videos med snärtan på tuben så ni får helt enkelt vara nöjda med det ni får. Här är en livetagning med låten Big exit från skivan Stories from the city, stories from the sea.

Meet ze monsta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0