World domination

Hej hej! Då är jag här igen. Det blev ingen film igår men destå mer Rockband. De andra grabbarna hinkade såklart öl men jag stod på mig om att jag hade vit helg. Ok, min lever skrek efter jobb så en liten virre whisky slank ned men det var allt. Duktigt va?

Idag har det blivit mer promenerande på berget, i ett jävla tempo kändes det som. Var helt slut efteråt. Har också i ett svagt ögonblick lovar att hänga med en polare på spinning i nästa vecka. Fortsätter det såhär kanske jag är fit redan till beach/raggningssäsong 2017.

Lagade förresten spagetti igår med chiliköttfärssås. Illa god blev den om jag får säga det själv. Dock lagar jag alltid mat för ett helt kompani så det finns kvar om någon vill smarra. Tänkte själv snart hugga in på lite mer. Innan ska jag göra ett försök att dansa loss med dammsugaren då jag har undvikit detta tråkgöra under hela veckan. Katternas hårbollar sveper över golvet som små stepplöpare så det är verkligen på tiden. Blomuslingarna ska också få lite vatten och dagens andra maskin tvätt ska hängas upp. Här ligger man inte på latsidan ser ni.... även om jag gärna skulle vilja.

Har varit hemma hos syrran en stund nu på eftermiddagen och smidit framtidsplaner kring vårt kommande affärsimperium. Snart ska vi lägga världen vid våra fötter! Skulle vi inte lyckas med världsherraväldet så må det vara hänt, hon bjöd på glass och det är inte fyskam det heller.

Nepp, dax att kavla upp ärmarna igen. Dammsugarjävel! Får jag lov?

Happiness in slavery

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; härligt :)

det går!

gör du då?



haha ;D

2009-04-19 @ 18:38:05
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Helen

That's the spirit! Ta över världen - och behöver ni en "kassör" till ert affärsimperium så anmäler jag mig på stående fot! ;-)



Jag tror faktiskt inte att du vill ha en pojkvasker som Leo DiCaprio i huvudrollen som Labbas. Han ser ju fortfarande ut som en 14-åring! Har aldrig tyckt att han är särskilt snygg - och då kan han ju inte gärna spela dig (duh!!). Jag är mer inne på Ewan McGregor - han är ju dösexig, och så får ju Labbas per automatik en charmig skotsk accent. Vad tror du om detta? (Ewan är visserligen över en decimeter kortare än vad du är, men jag tycker inte att vi ska hänga upp oss på detaljer). ;-D



Tack för shoppingkomplimangen - jag är själv rätt nöjd med mina köp! Och din jacka gick ju inte av för hackor - du får lägga ut ett jackkollage på bloggen! :-)

2009-04-19 @ 20:42:00
URL: http://hihellohelen.blogg.se/
Postat av: Bim HD

Hm... snabeldrake heter det, jö... :P

Må så grankott...

2009-04-19 @ 23:03:19
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0