Äntligen hemma efter en lång dag

Då var man äntligen hemma igen efter en ganska jobbig dag på jobbet. Två långa möten och förberedelser inför en tripp ned till Skåne imorgon. Nu låter det kanske inte så jobbigt med möten men det kräver sin kraft när man måste debattera för att få sin vilja igenom eller få andra förstå hur man menar. Speciellt när man försöker hålla en hyggligt säker och stabil IT-miljö och måste försvara sig hela tiden varför man inte tillåter det ena eller det andra.
Min kära PS3'a är nu inlämnad på OnOff för att bli ivägskickad och styckad av elaka troll som förhoppningsvis kommer säga att det är ett fabriksfel, annars blir jag riktigt putt!
Nu ska jag ta och mickra lite pannkakor och leka lite med min nya mobil som kom idag. Det är en Sony Ericsson W595 som förhoppningsvis räcker åt mina enkla privata behov vad det gäller en mobil. Ringa, sms'a och ha idiotiska låtar som ringsignaler!

Puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0