Dagen efter...

Hej, god dag och hjärtligt välkomna hit till denna blogg. Jag hoppar väl rakt in i gårdagen. Hade lite förfest med två tjejer innan vi begav oss ut i den lilla stadens sjövilda nattliv. Första stället vi kom till var hyggligt dött så efter en stund där och efter att en av tjejerna fått en riktigt odräglig idiot efter sig, det var faktiskt inte jag, drog vi vidare. Innan vi stack hade jag dock hunnit beställa en rosa jävla fjolldrink med massa sprit i och ett tomtebloss. Det slutade med att flera andra gick och beställde liknande drinkar så nu ser jag mig som en trendsättare.

På andra stället var det lite mer folk så där vart vi kvar tills det stängde. Jag var till och med uppe på dansgolvet en sväng då bartendern(!?) knuffade ut mig dit. Sen satte jag mig hos DJ'en och dömde ut det han spelade. Jag har nu lovat att ta med bra musik nästa gång jag går dit, då jävlar ska det bli fart på stället!

Då stället stängde så blev vi skjutsade av dj'en (tror han tyckte jag var en himla trevlig person) till en efterfest där jag knappt kände en enda person. Men jag gjorde som jag brukar... gick igenom skivsamlingen.. eller ja.. mp3-samlingen och dömde ut det de lyssnade på där oxå. Kan ju villigt erkänna att jag vid denna tidpunkt var hyggligt rund under fötterna. Kl 4 var jag hemma igen iaf.

Musiken igår var egentligen enbart en låt känns det som, den där jävla Poker face med Lady Gaga. Den spelades frekvent på det första och andra stället och även på efterfesten. Så nu undrar jag såhär dagen efter, bakis som en trappstege inte är, vart är världen på väg? Låten är ju urkass.... men videon.. oj.. den är fin... så tryck på play nedan, stäng av ljudet och njut. Sexistiskt? Japp, i allra högsta grad... but hey, that's me!

Nu ska jag hem till en polare och rocka räva i Rock band!

Köszenöm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0