Den håriga damen

Kyckling och ris svängde jag ihop till kvällsmat idag. Enkelt och gott. Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka iväg och våldgästa en polare. Här kan jag ju inte sitta och häcka hela kvällen. Det som skrämmer mig lite är att det förmodligen blir till att titta på melodifestivalen isåfall. Men men, det kanske finns något ögongodis bland danstöserna som räddar kvällen.
Här kommer ännu en bild tagen av moi. Katt no2 är det denna gång. Hera heter hon och är en blandning av Norsk skogkatt och vanlig bondkatt. Sex år ung, bestämd och ska dricka färskt vatten ur kranen. Förövrigt ser ni en Fender Stratocaster på bilden och det stämmer att det inte finns några golvlister ännu i rummet hon är. Ska ta tag i det, lovar!
Nepp, åka iväg var det ja.

Mot Sherwoodskogen!





Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, undrar vad lite Leo Tass säger om han får se henne? Mjau???

Hrm, jodå... Klockstapeln är väck... Undrar om det gör någon skillnad? :P

Må så grankott...

2009-02-28 @ 19:42:36
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0