Jag är som ett litet barn

Då har man varit lite duktig idag med att ha skottat garageuppfarten. Den lilla snöhinna som är kvar där nu smälter så fint i det nollgradiga vädret och kommer nog frysa senare inatt till en härlig isgata, som jag säkert kommer halka på imorgon bitti när jag ska bege mig till jobbet. Förmodligen bryter jag väl lårbenshalsen. Vi som är lite äldre ska ju tydligen kunna knäcka den rätt lätt.
Har även hunnit med en promenad med mor och syster och dessutom varit och snott mat hos mina päron. Tar ju på krafterna att gå och en man som jag behöver ju äta en 43000 kalorier om dagen för att ens kunna andas.
Efter gårdagens trummande i Rockband har ju ni varit iväg själv och köpt eländet. Nu jävlar ska det spelas och trummas så grannarna vräks! Undrar när jag ska bli vuxen egentligen? Men men, är man pryltokig så är man. Mot PS3'an!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0