Min lilla kära PS3'a är död!

Här skulle man sätta sig banga skiten ur det nyinköpta spelet. Satte in skivan i PS3'an och så vägrar den läsa skivan. Skitskiva tänkte jag och att jag får byta den imorgon. Satte då in GH3 istället och märkte att det inte heller startade. Provade då i panik fler spel och flera Blu-Rayfilmer men det hände naaaadaaa. Blu-rayläsaren har väl gått åt helvete och den kära garantin har såklart gått ut. Så nu sitter man här och undrar om man ska behöva lägga ut 4 lakan på en ny PS3'a. Har haft en tuff period bakom mig så det är lite knappert med både det ena och det andra och så händer detta som nån sur grädde ovanpå det gamla rotmoset. I need a hug!
Har surfat lite tuben för att muntra upp mig lite och Eddie Izzard kan alltid lysa upp i mörkret. Här kommer ett litet klipp ur en sketch av herr Izzard, illustrerat med lego!

Hejja tuben friskt humör!

 

Kommentarer
Postat av: Sheena / Rockho

Svar: Nä men tjenare! Anna har berättat om dig!

Och ja så kanske är fallet - ni killar som kan hantera oss bra tjejer bor inte häromkring?

Keep on blogging!

2009-02-23 @ 09:45:56
URL: http://rockho.blogg.se/
Postat av: Helen

Hahahahaha! Älskar YouTube...och Eddie Izzard. Den här legoversionen av Death Star-sketchen har jag inte sett tidigare - tusen tack! :-D

2009-02-28 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0