Nyvaken

Jahapp, då sitter man här igen. Halvt påklädd och med grus i ögonen. Hades sitter bakom mig på soffan och njuter av solen som kommer in via fönstret, som den lilla soldyrkare han är. Jag funderar på att gå ned och brygga lite kaffe och äta upp resterna av gårdagens pizza. Men först måste jag se om det har kommit ett nytt avsnitt av Battlestar Galactica!
Ja, jag är en riktig si-fi-nörd. But what to do, what to do? Det går ju nästan hand i hand att vara tech-freak och kolla på si-fi precis som att shoppinggalna tjejer kollar på Sex and the City och liknande... i stora drag iaf.
Några planer förutom att åka och handla idag har jag inte. Får se vad som kan tänkas hända. Måste jobba en timma eller två i helgen för att göra några uppdateringar, men jag kanske sparar det till imorgon.

All E.T.'s aren't nice

Hades lapar sol

Kommentarer
Postat av: Cubben

Tja mannen! Nu följer jag din blogg precis som jag följer Annas. RSS is the shit! Visst hade du en annan blogg förut med annan adress? Jaja, hoppas allt är bra med dig iaf och att pizzan smakade gott. Hälsa Hades!!

2009-02-28 @ 11:50:25
URL: http://blogg.tidebrink.com
Postat av: Bim HD

Hm, tror att Hades har släktdrag åt hållet... Si-fi, typ... eller? Sådan husse sådan katt? :D Tröttast vinner? eller något...

Må så grankott...

2009-02-28 @ 11:52:53
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Sassy

Men fy vilken ond granne som kapade svansen! Och den andra som har mordhotat Hades! Hur farligt kan det vara med lite bajs i en rabatt? Och jag tycker min granne är elak som hävdar att hon inte kan sova för att katterna springer på nätterna. Också har hon snott min prydnadskatt jag hade utanför dörren...



Mina katter är bara inne. Jag har försökt att ta ut dem ibland, men de vill inte, de blir livrädda och vill bara gå in.



Ha en bra kväll!

2009-02-28 @ 17:46:46
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0