Raap!

Hej bloggen! Då sitter man här igen. En småstressig arbetsdag är slut och man har äntligen två dagars vila. Innan jag stack från jobbet så började en SQL-server bete sig underligt och detta beror på en programvara som några konsulter fixat med. Jag lämnade detta i knät på den som köpt in eländet och åkte därifrån. På vägen hem ringde jag syster och undrade om inte hon ville ta en fika, viket hon givetvis ville. Efter fikat sprang vi och tittade på en kamera åt mig. Jag slog till så nu ska det snart börja komma upp lite personliga bilder här. Efter kamerainköpet följde jag med syster in på Lindex och såg att det jobbar en söt tjej där inne, hubba-hubba tänkte jag.
Nu sitter jag här och päser efter en pizza, en liten bit är kvar till frukost, och pillar lite med kameran. Får se om det blir några konstverk ikväll. Föga troligt då första ölen redan har slunkit ned. Ska ta och försöka vara lite artig och svara på kommentarer jag fått medan jag kan stava som folk!

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0