Snart slut på tunneln

Fredag imorgon så bara en dag till att jobba innan två dagars härlig ledighet igen. Har inga planer för helgen men att bara slappa och göra absolut ingenting är något jag är bra på. Raka motsatsen var det dock idag på jobbet. Inga möten men ganska hektiskt. Löneprogram som inte fungerade, och lön vill man ju ha, och massa andra småsaker som bara jävlades. Ovanpå detta ska det helt plötsligt i panik börjas installera en Sharepointserver för en avdelning anser sig behöva detta. Den påbörjades iaf.. får se om jag hinner färdigt med den imorgon.
På vägen hem svängde jag in på Statoil och tvättade bilen. Det skär i mitt hjärta när jag kör in bilen i en automattvätt. Men med tanke på hur skitig älsklingen var så var det behövligt. Nu ser jag igen att den är svart. Får lämna in den på rekond till våren. Vad för bil jag har? En Honda Civic Type R -08. Brumbrum säger den och allt ni ser är ett svart streck på vägen!
Nu ska jag iväg och hämta ett paket. Kan det vara det jag ropade in på Ebay i fredags? Fortsättning följer...

Vrooom

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja vill mä ebayshoppa ju!

2009-02-26 @ 20:03:03
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0