Uh... välkomna

Såg precis att det har varit rena flodvågen av besökare då min kära syster länkat hit via sin blogg (nu behöver jag säkert inte länka tillbaka dit då ni alla gissningsvis kom därifrån, men jag är en sån himla hyvens kille). Vad annat kan jag göra än att hälsa er välkomna så hjärligt  välkomna skall ni vara. När det kommer fint besök ska man ju även bjuda på något, typ snittar eller något annat trevligt. Snittar är ju dock svårt via webben så det får bli en låt från den skiva som namgivit denna blogg, Never let me down med Depeche Mode från skivan Music for the masses. Depeche Mode som jag förövrigt tycker är typ världens näst bästa band, första- och tredjeplatsen innehas av Nine inch nails. Efter det är det svårt för mig att placera dem i någon ordning.
Detta klipp är från DM's turné -98, jag såg dem då i Göteborg. Det är förmodligen den bästa konsert jag har varit på. Stämningen, publiken och såklart DM var på topp den kvällen. Detta kan tyvärr inte återfinnas i ett klipp från tuben men ni får använda fantasin lite!

Reach out and touch faith


Kommentarer
Postat av: starish

Jag ryyyser.. kommer ihåg det som det va förra veckan..

2009-02-27 @ 16:07:32
URL: http://starish.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Bra att man kan ha någon nytta av sina syskon i alla fall ;)

2009-02-27 @ 22:38:55
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: donnasandra

Jag kommer alltid få ånga att jag inte gick och såg dem då. Konserten 2006 var det inte direkt fel på, att det redan gått två år sedan jag såg dem :-/

2009-02-27 @ 23:45:52
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0