Denna dagen: Ett hån

Alltså, här steg man upp i tidig arla, ja säkert runt 10:00, och insöp den friska morgonluften med ett fånigt smil på läpparna. Dagen hade städning, tvätt och spinning på schemat så jag kavlade upp ärmarna efter frullen och började damma som bara en man kan.. dvs jävligt bra så det blir skinande rent, inget fuskande här inte. Snart damp det ned ett sms i mobilen där det frågade vad jag gjorde och att personen som skickat satt på avenyn i götet och tog sin första öl vid lunch. Satan tänkte jag, det är ju den 21'a, dagen då AC/DC spelar och några joppar jag känner har åkt ned på. Själv hade jag inte lust att pynta ut 1500:- för en biljett när frågan dök upp men jag börjar ångra detta nu (dessa dyra biljetter var via nåt bussbolag som hade resor ned). Resten av dagen har sedan varit en orgie i sms om hur gott öl är i solen och samtal från halvlulliga miffon som talar om hur dum jag är som inte åkte med. Senaste samtalet var det bara en som vrålade "LYSSNA" och höll sedan upp luren mot scenen... tror jag iaf. Det spelades och allsång hördes. Ja ja, det är ju söndag så man ska ju lida antar jag.En pinande arbetsvecka lurar ju bakom hörnet igen... fast denna vecka kunde ju fått ett trevligare avslut *snyft*

Annars så har midsommarhelgen varit ganska lugn och behaglig utan några fadäser. Jag var dock väldigt nära bladspenat på midsommarafton vilket gav mig kväljningar men annars så kan jag inte klaga. Lagade mat ihop med glada vänner (ja en är väldigt glad på Ullevi just nu) och senare på natten for jag hem till syster och hennes gubbe och spisade nattmusik. Himlans trevligt.

Nu ska jag glo på dumma AC/DC-klipp på tuben och låtsas att jag är i götet. Väl mött!

For those about to rock, we salute you!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

äsch då, äjsidisi är bara skit ändå.

2009-06-21 @ 22:32:23
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se
Postat av: Bim HD

Gah, och inte just den låten behöver du väl välja också då... För att köra om kniven än mer, eller? Hm... hade visst något inlägg från youtube med någon viss snubbe på facebook, hehehe. Ja, tänk - vad kan det ha varit för låt, månne? :D

Må så grankott...

ny vecka imorgon ja, även för oss hemma, hahaha...

2009-06-21 @ 23:50:14
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/
Postat av: Gbo

För att trösta så var ljudet si så där o det regnade fram till förbanden....o massor med folk som skrek medans dom spelade...med flit!!! Hör o häpna. ja..för bedrövligt. MEN dom spelade shoot down in flames..första gången jag hört dom dra den live. Huuuuuuur som haver... När du ändå sitter o kollar på Army-servrar som kraschar till höger o vänster ska du då inte fundera på o lira Bloodbowl i mellan akterna av blood, guts and gore??

2009-06-24 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0